/sbin/init z upstart wisi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 27 Gru 2008, 15:10:48 CET

On Mon, Dec 08, 2008 at 18:25:16 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Właśnie instaluję sobie od zera system na nowym laptopie. Nawet nieźle
> idzie, udało mi się dojść do momentu, gdy już całe initrd robi swoją
> robotę (łącznie z obsługą LVM/LUKS) i rootfs się montuje, ale na tym
> start systemu się kończy. Startując z init=/bin/bash dostaję shella.

Powtórka z historii, tym razem:
- aktualne Th+ready (łącznie z kernelem, na moim dzieje się to samo),
- obecne urządzenia (zainstalowany pakiet dev),
- zamiana na SysVinit rozwiązuje problem.

Przez najbliższy tydzień jestem w stanie testować, debugować czy nawet
udostępnić przez sieć ten serwer (po IP można go tylko wyłączyć i
włączyć, ale może starczy) - jeśli ktoś jest zainteresowany.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>