Iceweasel 3.0.5 = zwis

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 29 Gru 2008, 20:59:04 CET

Dnia 2008-12-29, pon o godzinie 20:02 +0100, Michal Kochanowicz pisze:

> Ja zainstalowałem rel 2 z th-test i nadal wylatuje na pierwszej stronie
> z flashem.

$ rpm -qa iceweasel \*flash\*
adobe-flash-10.0.d20.7-1wla.x86_64
iceweasel-3.0.5-2.x86_64

Nie zaobserwowałem większych problemów, tylko ostatnio, jak miałem
otwarte kilkanaście kart w jakimś sklepie to tak go przycięło, że
przestał odświeżać ekran (tą część gdzie była zawartość strony) i
dopiero jak pozamykałem zakładki to po dłuższym czasie zaskoczył.
--
Pozdrawiam
Krystian T.