Nie mogę zbudować MyODBC.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 2 Lut 2008, 11:49:19 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Hmmm... chciałem przed chwilą spróbować libiodbc :
> [builder w buildhost ~]$ builder --with iodbc MyODBC.spec
> # $Revision: 1.34 $, $Date: 2008-01-31 15:26:39 $
>
> Building MyODBC.spec with the following conditional flags:
>  --with iodbc
>
> from available:
> --with   :       <iodbc>
> --without:
>
> Available branches: AC-branch RA-branch
> mysql-connector-odbc-3.51.23r998.tar.gz having proper md5sum already exists
> błąd: Niedomknięte %if
> błąd: Pakiet nie ma %description: MyODBC-debuginfo
> [...]
Wychodzi, że to był problem z rpm-build, bo po upgrade poszło...
Co do MyODBC to :
# rpm -q mysql
mysql-5.1.22-2.athlon

http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?p=25172#25172
W skrócie - przydałby się MyODBC5.spec or sth...
BTW. dlaczego paczki z tego speca nie nazywają się jak na
http://dev.mysql.com/ - mysql-connector-odbc-* ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski