/usr/share/hal/fdi/policy/20thirdparty/ i /usr/lib/hal/

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 2 Lut 2008, 15:44:00 CET

Kurde, to już prawie miesiąc... Kiedy będą jakieś wnioski?

On Sat, 05 January 2008 14:14:54 +0100, Patryk Zawadzki wrote:

[...]

> Zadałem sobie minimum trudu, żeby być jednym ze współautorów tejże
> biblioteki i mogę ci z całą pewnością powiedzieć, że iPody z nowszym
> firmware nie będą działać jeśli nie odpali się prober dla hala...

A jak ktoś nie jest chłopem małorolnym i nigdy w życiu
nie dotknie nawet żadnego iPoda, to co ma teraz zrobić?

> ...stąd powinno to być R: a nie S:

Ech, nigdy żadnego iPoda w ręku nie miałem,
z kolei widły ledwie kilka razy na działce...
A Rhythmboksa potrzebuję, bo jestem uzależniony...

Da się coś z tym "R:" zrobić (ja go nie chcę),
żeby PLD, tak jak kiedyś, znowu było PLD?

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                ...gdyby psie kupy potrafiły szczekać,