OOo i ciagle odzyskiwanie plikow

Jakub Kolasa j4 w arker.pl
Pon, 4 Lut 2008, 00:40:08 CET

Piotr Grymkowski pisze:

> No u mnie standard od kąd pamiętam...

U mnie od ostatniego (lub ostatnich upgrade) lub ew. od przejścia ac->th
mam ten sam efekt jeżeli chodzi o OOo Impress. Na Ac mi działało,
aczkolwiek nie zawsze, ale stanowczo stabilniej. Na th faktycznie
prezentacji nie da się obejrzeć ;-) Nie dotyczy to samego przejścia na
drugi slajd, wystarczy dodać jakiś efekt tekstu wyzwalany czasem/spacją.

BTW. "odkąd" ;-)
--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                   - Linus' Law by Eric Raymond