SPECS: powersoftplus.spec - basic make patch and changes to

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Pon, 4 Lut 2008, 19:45:56 CET

On Mon, Feb 04, 2008 at 07:08:09PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Tym, ze w specu o nazwie "powersoftplus.spec" %{name} powinno miec wartosc
> "powersoftplus" ?

Niesłusznie wydawało mi się sztuczki z poprawianiem CONFIG_PATH i CONFPATH
wystarczają do dowolności w ustawianiu _sysconfdir.
Poprawić, żeby działało z _sysconfdir=/etc/powersoftplus, czy nie warto?

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,