OOo i ciagle odzyskiwanie plikow

Bart. uzi18 w o2.pl
Wto, 5 Lut 2008, 19:32:24 CET

Monday 04 of February 2008 23:47:53 Kamil Dziedzic napisał(a):

> U mnie od ostatniego upgrejdu... a miałem głupią nadzieję, że nie
> uaktualniłem... niestety.
>
> arch x86_64

Wlasnie nie bylem pewny ale u mnie tez chyba od ostatniego upgradu padlo.

Po chwili:
Traf chcial ze musialem wyczyscic katalog repackage bo brakowalo miejsca na /

Widac trzeba poczekac.

Ja przezyje ale dziadkom (nie moim) instalowalem (PLD th) i nie bardzo moga
teraz prezentacji ogladac :) Najlepsze ze lubia byc na czasie ;D

Ps. dziala Prawy myszki i "nastepny slajd" za to spacja wywala program do
krainy wiecznych lowow.

Pozdr.
Bartłomiej Zimoń