audacious.spec - need help

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 6 Lut 2008, 22:26:20 CET

Kurcze nie no chyba wszystko jest źle... jak robię "poldek -u audacious" to
powinien też uaktualnić pluginy? Prawda?

Ja naprawdę tego nie rozumiem. Wg mnie spec jest ok więc jak ktoś wie co
faktycznie jest źle niech poprawi... wtedy może zrozumiem:D

Moim zdaniem miesza tu ścisłe wymaganie wersji... ale te co są są dobrze
wpisane.

p.s. Przepraszam, za podpięcie się do wątku.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic