kernel

Jakub Kolasa j4 w arker.pl
Czw, 7 Lut 2008, 15:30:46 CET

Jakub Kolasa pisze:
> [cut]
> [cut]
>
> No to mamy jakieś cenne informacje na stary. Czyli, proponuję redhatową
> politykę, czyli osobna paczka i osobny spec dla hugemem i ograniczyć
> tylko dla i686. Czy takie rozwiązanie byłoby akceptowalne przez Was? ;-)
>
> Od razu pytanie do RMs jak oceniają szanse na wrzucenie tego. Jak dla
> mnie, to w Ac też by mi się przydało, ale pewnie szanse na to są niskie.

Wróóóóóóóóć. Może po prostu ifarch w specu i budowanie hugemem razem z
resztą jeżeli arch == i686? Do tego oczywiście
SOURCES/kernel-i686-HIGHMEM64.config. Pozostaje tylko pytanie, jak to
się ma do innych rzeczy (innych kernel-*.spec). Heh, chyba nie będzie to
takie proste, jak myślałem.

--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                   - Linus' Law by Eric Raymond