kernel

Jakub Kolasa j4 w arker.pl
Czw, 7 Lut 2008, 21:55:36 CET

Wojciech "Sas" Cieciwa pisze:

> A co np. ze sterownikami binarnymi z nVidii ?? Czy innych tego typu
> "dziwadeł"?
> Też pójdą "w krzaki" ??

Hmm, ja tu bardziej biorę pod uwagę, jak napisałem, dodatkowy kernel w
repo do dyspozycji, dla tych co chcą/muszą. Zazwyczaj będzie to serwer
nie wymagający specyficznych driverów (szczególnie video). Bardziej
martwią mnie moduły do raidów.

--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                   - Linus' Law by Eric Raymond