SPECS: skype.spec - up to 2.0.0.43 STBR

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 7 Lut 2008, 23:22:21 CET

On Wed, Feb 06, 2008 at 09:05:18PM +0100, Kamil Dziedzic wrote:
> Mimo iż to pierdółka to wtrącę swoje 5 groszy. Tak na wszelki wypadek gdyby
> ktoś pytał;)
>
> IMO to jest to straszne śmiecenie. Dwa powody:
undefine: +1

jak dla mnie changelog powinien sluzyc jako changelog. I opisywac
zmiany jakie "sie zrobily". Czyli nie powinien:
- sluzyc do pozdrawiania znajomych
- sluzyc do proszenia znajomych o cos tam (QCR: Qboosh Check Request)
- sluzyc do przypadkowego wydawania polecen na ircu (!piwo,
  !stbr... ;)

Jak juz to moze lepiej zaimplementowac "drugiego" stbr, by oprocz
parsowania logow z irca sprawdzal czy w changelogu nie wystepuje "STBR"
albo tez jeszcze lepiej podbicie wersji/calkowity release?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator