kernel

Jakub Kolasa j4 w arker.pl
Pią, 8 Lut 2008, 00:10:16 CET

> Np. na laptopie Dell D600 gdzie nie ma PAE.

> Może chociaż dla kernel-laptop pozostawicie bez HIGHMEM64G? Ktoś ma
> laptopa z więcej niż 4 GB RAM?

Jak na razie to ja osobiście biorę pod uwagę tylko budowanie dodatkowej
paczki kernel-%{version}-hugemem.rpm która będzie zawierała to co
kernel-%{version}.rpm z tymi filename'ami (co by moduły z innych paczek
się ładowały) ino z HIGHMEM64. Czyli standardowa paczka pozostanie bez
zmian z HIGHMEM64 undef. Pytanie, czy bcond który będzie powinien być
`with' czy `without'. Imho powinien być without, aby buildery defaultowo
budowały tą paczkę (no, ale ta decyzja należy już nie do mnie ;-)

--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                   - Linus' Law by Eric Raymond