poprawki do metapakietu gnome

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 10 Lut 2008, 01:48:00 CET

On Sun, Feb 10, 2008 at 12:16:00AM +0100, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Proszę o nałożenie diffa
>
> 1. Wydzieliłem subpakiet apps dla programów, których nie każdy używa

To jest uznaniowe, każdy nie korzystający z metapakietu używa innego
zestawu. Metapakiet powinien dostarczać "GNOME" z zestawem zgodnym
z oficjalnym wydaniem.

> 2. Zmiana kolejność w zależnościach tak, by poldek zadawał mniej pytań
> użytkownikowi

Jakich pytań? Wygląda na jakiś workaround.
Lista w specu i tak ma spore szanse zostać przesortowana asciibetycznie.

> +Metapackage with usefull applications for GNOME Desktop.
                    ^^^^^^^
Częsty błąd - tu nie ma żadnego fulla, przymiotniki są tworzone przez
dodanie "ful".

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/