ac-sparc64

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 10 Lut 2008, 17:41:21 CET

On Sun, Feb 10, 2008 at 04:21:38PM +0100, Maciej Jan Broniarz wrote:

> Jezeli jest chetny do postawienia buildera i administrowania nim
> (chetny = taki, ktory zrobi wszystko samemu i nie bedzie nic ode mnie
> chcial ;) to moge udostepnic maszyne)
maszyne to akurat tez jak na razie mam do dyspozycji. Tylko srednio mi
sie chce wywazac otwarte drzwi i stawiac builder "od nowa" ;) (paczki w
ac-sparc64 niezbyt pasuja do tych z ac-sparc...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator