apache-tomcat.spec

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Czw, 14 Lut 2008, 17:29:51 CET

Witam,

próbowałem zbudować tomcata ze speca. nie było to łatwe, ale w końcu się
udało. Wymagało kilka poprawek w specu i jednej w build.xml.

Po pierwsze: miałem problem ze zbudowaniem mx4j. Okazało się jednak, że po
wykomentowaniu zależności od mx4j tomcat dalej się buduje a po zbudowaniu
działa. Czy ta zależność na pewno jest potrzebna?

Po drugie: podczas budowy pakietu pojawiały się błędy wokół jaspera. Na ile
rozumiem co tam się działo, nie budowała się aplikacja /admin. Po
wykomentowaniu odpowiednich kawałków build.xml pakiet się zbudował,
zainstalował i tomcat działa.

W załączniku spatchowany spec oraz dodatkowy patch poprawiający build.xml.
MoĹĽe komuĹ› siÄ™ przyda (-:

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski