th packages signing

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 19 Lut 2008, 19:39:55 CET

Dnia wtorek 19 luty 2008, Paweł Zuzelski napisał:
> Na instalację - owszem - o to mi chodzi od początku. Ale revoke mógłby
> sprawdzać automatycznie. Wydaje mi się, że nikt z użytkowników nie będzie
> ręcznie sprawdzał przy każydm --up, czy przypadkiem nie został opublikowany
> revoke. Nie wszyscy użytkownicy też czytają listy dyskusyjne pld, więc mogą
> nie zauważyć problemu...
Hmmm... jak to sie wtedy zachowa? W sensie po odrzuceniu klucza poldek nie
zainstaluje już żadnego pakietu podpisanego tym kluczem ani też żadnego
pakietu w ogóle nie podpisanego? Czyli dopóki nie zaimportujemy nowego klucza
to nie będziemy w stanie nic zainstalować?

Jak tak to dla mnie super:] Revoke powinien być wtedy faktycznie sprawdzany
automatycznie przez poldka (a przynajmniej mój mały rozumek nie wykombinował
jeszcze w jaki sposób mogłoby to naruszyć bezpieczeństwo).

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic