th packages signing

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 20 Lut 2008, 00:06:30 CET

2008/2/19 Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com>:
> Instalacja klucza, %post, konieczność reakcji użytkownika. Temat mnie
> średnio interesuje, więc mogłem nie załapać kontekstu wynikającego z
> odniesienia się do 3 maili wstecz.

> %post jest częścią *instalacji*, jak mi się wydaje.

Chodzi właśnie o to, żeby nie dało się wywołać rpm --import
nieinteraktywnie. Na przykład w %post albo w cronie. Póki jest to
możliwe, użytkownik nie ma kontroli nad tym, jakie klucze są
akceptowane przy instalacji, bo każdy program może dorzucić coś od
siebie bez wiedzy administratora.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution