RPM - cd

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Czw, 28 Lut 2008, 11:46:25 CET

I jeszcze jedno - czy mam dobre wrażenie, że ten nowy RPM nie jest
kompatybilny w jakiś sposób z rpmami z innych dystrybucji?
Konkretnie mam problem z webminem pobranym z www.webmin.com - pakiet rpm
się instaluje, ale zarówno /usr/libexec jest pusty, jak i nie ma /etc/webmin
Przy czym przed upgrade rpma wszystko działało OK - webmi stwierdzał, że
PLD to Generic Linux, instalował się i działał, jedynym problemem były
ściezki do plików konfiguracyjnych, co poprawiałem ręczne i miałem
działającego webmina.

Webmin w cvs jest strasznie stary, patrzyłem na speca, ale nie jestem w
stanie w ten sposób doprowadzić go do stanu używalności.

Po ściągnięciu .src.rpma :
rpmbuild --rebuild webmin-1.400-1.src.rpm
Installing webmin-1.400-1.src.rpm
error: source package contains no .spec file
error: webmin-1.400-1.src.rpm cannot be installed

Wyciągnąłem z rpma tego speca i tgza i zbudowałem, ten sam efekt.
Jedyne skuteczne rozwiązanie to na tą chwilę użycie .tgz i webminowego
instalatora.

Paweł