xorg-driver-video-fglrx control center patch

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Śro, 2 Sty 2008, 11:45:27 CET

Dnia wtorek, 1 stycznia 2008, Bart. napisał:
> Poniewaz od wersji 7.11 Amd control center jest uzywalne zalaczam patch na
> spec z tagiem auto-th-xorg-driver-video-fglrx-7_11-4 poniewaz wersja 7.12 z
> head u mnie nie dziala (X1950Pro).
>
> Najlepiej niech sie ktos wypowie czy to 7.12 gdzies dziala, mysle ze dobrze
> byloby cofnac sie z ta 7.12 i dodac to co w zalaczniku.

U mnie działa, ale niepoprawnie ustawia rozdzielczość. Nie widzę podstawy do
cofania.
Apropo amdcccle, to już się kiedyś na ten temat wypowiadałem. Działa to u
CIebie, że chcesz paczkować?

vip;