kvm.spec - Jaka jest faktyczna licencja?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 3 Sty 2008, 19:27:53 CET

Dnia sobota 29 grudzień 2007, Kamil Dziedzic napisał:
> Wg angielskiej wikipedii:
> * KVM kernel module: GPL v2
Zmieniłem na powyższe i posłałem na builder. Byłbym wdzięczny jakby ktoś
potestował na maszynach z kvm.

U mnie na kompie gdzie nie da się załadować modułu działa bez niego.
Na drugim gdzie można załadować kvm nie działa:D I to bez znaczenia czy z
załadowanym modułem czy bez mam po prostu czarny ekran po odpaleniu.

Aha i nie buduje się na ppc... nie wiem czy czasem nie wystarczy zmienić nazwę
jednego pliku ale nie mam jak to po prostu sprawdzić (brak ppc).
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic