kvm.spec - Jaka jest faktyczna licencja?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 3 Sty 2008, 20:07:38 CET

Dnia czwartek 03 styczeń 2008, Bartosz Świątek napisał:
> Jak to nie masz PPC!? Masz! :) Spokojnie możesz przecież męczyć sobie
> builder ppc śląc zlecenie test-buildu _tylko_ na niego (opcja -b w
> makerequest.sh).
No ale żeby to zrobić musiałbym commitnąć zmianę do speca? Czy się mylę?
A nie chcę commitować rzeczy których prawie w ogóle pewien nie jestem.

> A jeśli nie tak, to w cvsie w Who_is_who masz również
> napisane kto jest adminem ppc buildera, w razie czego może udostępnić
> (jak mniemam) konto do testów.
Kiedyś może się skuszę i wystosuję pisemną prośbę;)... narazie i tak nie mam
czasu się bawić.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic