speech-dispatcher.spec

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 5 Sty 2008, 13:09:34 CET

Tomasz Wittner wrote:
> [...]
> jeśli chodzi o dopracowanie tego - to już zostawiam innym.

Szkoda :(

Na razie udało mi się doprowadzić do działania samego speech-dispatchera
(moduły miały 644 zamiast 755), ale coś jeszcze jest nie tak z
pythonowską częścią, bo Orca go nie widzi i proponuje mi tylko gnome-speech.

Niestety, na co jak na co, ale na dystrybucyjną Orkę to ja sobie
pozwolić nie mogę ani na pięć minut :(

Spróbuję jeszcze po niedzieli powalczyć, chciałbym żeby mi się udało bo
wreszcie pozbyłbym się połowy burdelu z kompa... ale zbytnim optymistą
nie jestem.

ethanak