/usr/share/hal/fdi/policy/20thirdparty/ i /usr/lib/hal/

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 5 Sty 2008, 14:14:54 CET

05-01-08, Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> napisał(a):
> Zadałem sobie minimum trudu i zajrzałem do tools/Makefile.am
> gdzie widać, że libgpod dostarcza hal_PROGRAMS, które to wymagają hala,
> a nie jak zasugerowałeś sama biblioteka.

Zadałem sobie minimum trudu, żeby być jednym ze współautorów tejże
biblioteki i mogę ci z całą pewnością powiedzieć, że iPody z nowszym
firmware nie będą działać jeśli nie odpali się prober dla hala...

> Należałoby wydzielić libgpod-tools i to one muszą wymagać hala.
> Reszta to S: w programach o libgpod opartych.

...stąd powinno to być R: a nie S:

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution