kvm.spec - zdublowane modu³y kernela

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Sob, 5 Sty 2008, 18:44:14 CET

Dnia sobota 05 stycznia 2008, Piotr Grymkowski napisa³:

> Fajnie bo rzeczywiscie u mnie dzia³a wszsytko, ale w graficznym ¶rodowisku
> niestety mam babola - kursor "ucieka" zawsze w prawy, dolny róg. Fakt
> mia³em to ju¿ wcze¶niej korzystaj±æ z chroot'a ac64 i my¶la³em ¿e to jego
> wina a tu niestety powtórka z rozrywki. Ma kto¶ mo¿e na to jakie¶
> lekarstwo? Konsola pod linuksem dzia³a ok.

Wina evdeva. To samo jest z dosboxem i dosemu, miêdzy innymi.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl