kvm.spec - zdublowane modu³y kernela

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Sob, 5 Sty 2008, 22:06:06 CET

On Sat, 5 Jan 2008 21:53:04 +0100
Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> wrote:

> A to "-L /usr/share/qemu/" to potrzebne? Co to daje?
No opcja ta wskazuje katalog z biosem dla qemu. Kiedy¶ trzeba by³o podaæ i
z przyzwyczajenia podawa³em, teraz mo¿e ju¿ jest z automatu... Nie wiem,
sprawdze jeszcze ;)

Ja te¿ z tego korzystam czêsto, jako¶ najbardziej mi pasowa³o z wszystkich
programów do wirtualizajic ( no jeszcze bym chcia³ siê xen pobawiæ ale tam
nie stety nie mo¿na uruchamiaæ w oknie jak w qemu - chyba ¿e siê mylê)

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl