kvm.spec - zdublowane moduły kernela

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 5 Sty 2008, 22:49:11 CET

On Sat, Jan 05, 2008 at 09:53:04PM +0100, Kamil Dziedzic wrote:

> A to "-L /usr/share/qemu/" to potrzebne? Co to daje?

> Jest puszczone... inna sprawa, ĹĽe nie ma jeszcze w main.
>
> Co nie zmienia faktu, ĹĽe ten pakiet i tak nie ma sensu dopĂłki razem z kernelem
> są również dostarczane moduły kvm.
>
> Zobaczymy czy ktoś da mi odpowiedź co z tym fantem zrobić.

Jak rozumiem kvm.spec dostarcza nowszą wersję modułów? W takim razie
proponuję wyłączyć budowanie tych modułów z kernel.spec i dostarczać
tylko te z kvm.spec - lub - skorzystać z -s w %install_kernel_modules
(choć nie wiem czy to pomoże).

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.