kvm.spec - zdublowane modu³y kernela

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 8 Sty 2008, 22:04:57 CET

Dnia wtorek 08 styczeñ 2008, Arkadiusz Patyk napisa³:

> Oba, do kernela trafiaj± jednak z opó¼nieniem

> lepiej u¿ywaæ tych z kvm.spec, bo nowe wersje kvm ich wymagaj±

Tak wszyscy dyskutuj± ale nie bardzo widzê aby która¶ z wersji siê przebija³a.
Ja tam jestem za tym aby zostawiæ t± wersjê z kvm.spec bo to jest na ten czas
jedyna dzia³aj±ca. Co mi po nie dzia³aj±cym module?

No ale nie do mnie nale¿y decyzja. To jak koñcu zrobiæ? Niech kto¶ wprost
powie:D Bo widzê, ¿e zdania s± podzielone a co¶ zrobiæ trzeba aby to zaczê³o
jako¶ dzia³aæ.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl