mplayer i mplayer-skins - patch do przetestowania

Przemysław Firszt pefi w o2.ie
Pi±, 11 Sty 2008, 21:46:57 CET

Cześć!
To mój pierwszy patch więc proszę o dużo uwag co zostało źle
zrobione ;-)

Nie działało mi przeglądanie "skórek" i do tego znalazłem w Changelog w
mplayerze:

"    * skins now reside in a directory named 'skins', not
'Skin'" (gdzieĹ› w 2006 roku....)

no i poprawiłem (czekam na wiadomości co przy okazji zepsułem?) to tak
jak widać w załączniku.
Pewnie powinienem jeszcze poprawić release, ale nie jestem tego pewien,
więc nie robię.

Czekam na wszelkie uwagi, szczegĂłlnie te krytyczne.
--
Przemysław Firszt