[th] kde - typy mime

Wojtek Grabowski w-grab w o2.pl
Sob, 12 Sty 2008, 23:55:50 CET

Po zainstalowaniu kdelibs-3.5.8-10.i686 filmy z rozszerzeniem avi zaczął kde
rozpoznawać jako typ application/x-mplayer2 - nie miał domyślnie skojarzonego
odtwarzacza, nie potrafił nawet określić podstawowego info pliku (rozdzielczość
itp.)
Wcześniej te same pliki rozpoznawał jako video/x-msvideo i było ok.
Ta zmiana jest o tyle kłopotliwa, że giną personalne ustawienia zrobione przez
usera wcześniej przy korzystaniu z kde oraz do filmów są stosowane ustawienia
grupy application

Aby szybko odzyskać stare dobre ustawienia albo kasowałem plik
/usr/share/mimelnk/application/x-mplayer2.desktop
albo zmieniałem w nim typ z application/x-mplayer2 na video/x-mplayer2

Po tej operacji wracało video/x-msvideo i jest ok.
Pozdrawiam