INFO: Ac RM change

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 23 Sty 2008, 17:53:25 CET

[EN]

In last few months I wasn't doing too much to keep PLD Ac up to date :(
Most of work including FTP management was done by Elan Ruusamäe. Since
I'm currently working mostly on PLD Titanium I've decide to resign from
RMing Ac. Starting from today Elan Ruusamäe is release manager of PLD
2.0 (Ac).

[PL]

Przez ostatnie kilka miesięcy nie poświęcałem zbyt wiele czasu na
utrzymywanie PLD Ac :( Większość prac, łącznie z zarządzaniem FTP
wykonywał Elan Ruusamäe. Ponieważ obecnie pracuję głównie nad PLD
Titanium postanowiłem zrezygnować z funkcji release managera Ac. Od dziś
release managerem PLD 2.0 (Ac) jest Elan Ruusamäe.

M.