SOURCES: watchdog.init, watchdog.sysconfig - new

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 24 Sty 2008, 11:52:34 CET

On Wed, 23 Jan 2008, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Celem jest reboot systemu po stopnięciu watchdoga i zwisnięciu systemu.
> Niestety z praktyki na jednej maszynie.

Proponuję jako default zrobić tak jak było do tej pory, bo ogromna
większość jednak chyba nie ma ochoty doświadczać reboot-a po wyłączeniu
demona. Ja nie doświadczyłem problemów przy wyładowywaniu i sądzę, że to
raczej niezbyt częsta sytuacja.

Poza tym - taki default jak tutaj powoduje, że przy stopowaniu systemu
mogą nie pozamykać się rzeczy zanim będzie wymuszony reboot.