Evolution - skopany czy to ja mam pecha?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 24 Sty 2008, 12:10:23 CET

Witam

To ja mam pecha czy ten model tak ma?

Evolution w wersji 2.12.3-1:

a) nie mogę ustawić podglądu wiadomości i listy wiadomości jednocześnie
- ctrl-m przełącza mi albo/albo. Na innej maszynie (wersja 2.12.2) jest
OK.

b) powiększalnik (Orca z svn najnowsza) nie reaguje na kursor. To znaczy
reaguje bardzo dziwnie, jeśli używam home/end to ładnie podąża za
kursorem, ale przy normalnym pisaniu albo przeglądaniu treści nie ma
zamiaru. W domu powiększalnika nie używam, a ze screenreaderem jest OK i
tu i tu.

c) okno evolution uparcie nie mieści się na ekranie (na szerokość), a
nie pozwala mi na zwężenie listy folderów. O tyle ciekawe że w domu na
1024x768 mieści się pięknie, a w robocie na 1200x1600 nie chce.

To taka ogólna wada tej wersji czy może PLD-specific?

Pozdrawiam

ethanak