Re: Ciekawostka dla developerów (prośby o STBR)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 24 Sty 2008, 12:39:22 CET

24-01-08, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> napisał(a):

> Klucz PGP ma to do siebie, że służy też za podpis "to ja zepsułem."
> Bot nie ma pojęcia, kto mu posłał zlecenie, podobnie automatyka.

Ja doskonale to wiem. Ale jak pewnie wiesz (no bo skoro dyskutujesz to
wiesz jak dziala bot stbr w PLD) tylko test-build idzie bezposrednio
na buildery. Prosby o upgrade ida do developerow w formie maila. A do
test-builda maja dostep i tak tylko ci ktorzy chca, bo to jest ukryty
katalog na ftp.