SPECS: psi-daisy.spec (NEW) - initial

Bart. uzi18 w o2.pl
Nie, 27 Sty 2008, 22:59:31 CET

Sunday 27 of January 2008 22:13:47 Marcin Krol napisał(a):

> Dokladnie. A archiwum nazywa sie psi-0.12-daisy-20080127-src.zip, czyli
> nie psi-daisy-wersja-blah tylko psi-wersja-codename-snap. Wniosek: z
> nazwy archiwum powinno byc w psi.spec.
>
> M.

Ja tez mialem problem z klasyfikacja ale jestem z autorem w kontakcje i nie
jest to wersja supportowana przez Psi community.
Co jest wyraznie zaznaczone na wiki i nie ma co sie tutaj nazwa sugerowac.

0.12 jest dodawane tylko po to zeby okreslic na jakiej mniej wiecej wersji
bazuje po to zeby nie zginac w gaszczu buildow i cyferek.

Do tego wersja oficialna nie zawiera np. obslugi pluginow, ktore Kevin Smith
(autor psi) uwaza za zbyt rewolucyjne jak na ten czas.

Do tego wersja psi-daisy jest bardziej nastawiona na polskiego usera ma pelna
polonizacje i domyslne emoty dla gadu,pogoda-onet i itp.

Wiec jak to w koncu ma byc ?

Czekam na wasz glos w dyskusji.
Pozdrawiam
Bart.