zlot 2008 - pytania

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Pon, 28 Sty 2008, 11:14:13 CET

Dnia niedziela, 27 stycznia 2008, Maciej Jan Broniarz napisał:
> Hej,

Hi ho,

> Pojawil sie temat zlotu 2008. W oparciu o doswiadczenia ostatnich 8
> lat widac co sie sprawdza, a co nie. Czesc ludzi oczekuje warsztatow
> technicznych, dyskusji na konkretne tematy, prezentacji przykladowych
> rozwiazan etc.

Zlot ma być deweloperów czy userów? Jeżeli tylko tych pierwszych, to raczej
odpuśćmy sobie rozmowy na temat "jak to zrobić", chyba, że będzie to "Jak
postawić sobie własny prywatny builder w 3 krokach" ;)

> Natomiast inni (mmazur, mmazur, oraz.... mmazur??!!) chca dyskusji o
> rozwoju dystrybucji i planowania przyszlosci. Wiadomo, ze czego innego

Pół godziny wystarczy... No i same gadanie nic nie da, jeżeli nie będzie po
takiej rozmowie konkretnych celów, i osób, które przyjmą takie zadanie.

> chca zwykli userzy, a czego innego developer. Moze lepszym
> rozwiazaniem byłoby przygotowanie kilku sciezek tematycznych w
> zaleznosci od zainteresowan.

Nie wiem jednak, czy nie lepiej się wynudzić, niż starać się być w 3 miejscach
jednocześnie ;)

> Dlatego chcialem, zebyscie sie wypowiedzieli odnosnie zorganizowania
> kolejnego zlotu bardziej w stylu, w jakim sa organizowane ponizsze
> imprezy:

[...]

Mi się podobała idea "siadamy i coś robimy". W mniejszych czy tam większych
grupach na pewno szybciej coś byśmy poprawili, napisali (instalator? :).
Jeżeli taki maraton hackowania miałby się odbyć, to chyba trzeba by było
wcześniej ustalić "co robimy".

>http://lwn.net/Articles/KernelSummit2007/

Ostatnio zabrakło nam też zdjęcia grupowego ;)

> Rozmawialem juz z kilkoma duzymi* firmami, które wyrazily chec sponsoringu

Fajnie.

Piotr Budny