SPECS: kdebase4-workspace.spec - Gieee, it's a totally new package...

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 29 Sty 2008, 13:44:21 CET

Dnia wtorek, 29 stycznia 2008, shadzik napisał:
> Author: shadzik                      Date: Tue Jan 29 12:18:35 2008 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - Gieee, it's a totally new package, epoch should really be 0, fortunatelly
> it wasn't sent to builders
>
> ---- Files affected:
> SPECS:
>    kdebase4-workspace.spec (1.20 -> 1.21)

Shadzik: nie mam niestety czasu, żeby zająć się tym teraz osobiście, ale...
rozważ jeszcze raz moją propozycję połączenia wszystkich kdebase4* w jeden
spec - to powinno ZNACZNIE uprościć kwestię zależności, stworzy bardziej
sensowną zawartość pakietów (np. pliki oxygen nie będą rozsiane w trzech
różnych miejscach) i ułatwi pogodzenie kde3 z kde4.

Poza tym zgodnie z tym co zostało ustalone na liście - wrzuć to wszystko w
kde4-kdebase etc.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski