Problem z Courier-IMAP

Milosz Rzeznikowski l00natyk w gazeta.pl
Wto, 29 Sty 2008, 15:05:43 CET

Dnia 2008-01-29, o godz. 14:56:12
"Bartosz Świątek" <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> A to lipa.

> Moze na grupe "mail"? Tez nie wiem.
Na tą która jest w bazie lub jeszcze lepiej tę w bazie na którą uważasz
za słuszną i wtedy skrzynki na tę samą. Jeśli courier pobierze gid z
systemu to jak ktoś jest w users,mail,audio etc. to pewnie to będzie ta
pierwsza czyli users i w przypadku gdy na skrzynce jest gid mail
wyskoczy błąd.

p.s. - to nie moje wywody i domysły tylko tak wynika z tego threada
który podrzucilem.