Problem z Courier-IMAP

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Śro, 30 Sty 2008, 08:33:18 CET

Jakub Bogusz pisze:

> A dokładniej to z wątku wynika, że musi to być grupa główna użytkownika.
> To jest jednoznaczne określenie.

Przetestowane i działa w konfiguracji (wszyscy userzy wirtualni (mysql):
virtual_gid_maps = static:62 w postfixie
MYSQL_GID_FIELD         '62' w authmysqlrc

I ustawieniu grupy skrzynek na postfix (grupa 62)

I w takim układzie wszystko hula.

Pawel