Nie mogę zbudować MyODBC.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 31 Sty 2008, 20:10:43 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Bart. i powiedziała :
> nie wiem czemu nie potrafilem naszego phpMyAdmin zmusic do dzialania
Ja też poległem, całe szczęście, że to nie jest jedyne narzędzie.

> Robilem juz takie testy z OOo. Nawet dzialalo ;D
> Lecz klientem byl win Xp z OOo 2.3
Ano tutaj jest sprawa ułatwiona, zasysam instalkę z
http://dev.mysql.com/downloads/connector/odbc/3.51.html i po robocie...
tym niemniej Przyzwyczaiłem się do PLD w domu, więc dlaczego nie w
pracy, tym bardziej, że łatwiej mi się z takowego stanowiska ssh-ować na
serwer firmowy (głównie samba), który stoi na AC. Po prostu mysz pod
linuksem jest lepiej przystosowana do pracy.
Co do sedna - odpaliłem OO base 2.3.1 z ux.pl w konsole - wyskoczył z
kapci z hasłem :
soffice.bin: symbol lookup error: /usr/lib/libmyodbc3.so: undefined
symbol: my_pthread_fastmutex_init
Teraz pytanie, czy to biblioteka jest za stara, czy open office...
Nasz dystrybucyjny OpenOffice.org Base 2.2.0 też gubi kapcie... :
$ oobase&
[1] 22504
$ /usr/lib/openoffice.org/program/soffice.bin: symbol lookup error:
/usr/lib/libmyodbc3.so: undefined symbol: my_pthread_fastmutex_init

** (process:22505): WARNING **: Unknown error forking main binary /
abnormal early exit ...

[1]+  Done                    oobase

conditions :
user: mysql