[Ac] UWAGA! LVM2+device-mapper + 2.4 -> AWARIA!

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 4 Lip 2008, 23:32:17 CEST

On Fri, Jul 04, 2008 at 10:33:05PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Ale chyba każdy zgodzi się z tym, że pisząc cyt. "kogoś bardziej
> kompetentnego/wyrozumiałego." sam się wykluczyłem.
patrząc w ten sposób to obawiam się że glen jest najbardziej kompetentny
i wyrozumiały z wszystkich dostępnych obecnie potencjalnych RM-ów AC ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator