gramps przestał działać

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 10 Lip 2008, 01:16:37 CEST

Kiedyś tam zainstalowałem sobie gramps-3.0.0-1 i działał, później długo
go nie używałem, a teraz nie potrafi otworzyć utworzonej przez siebie
bazy... Dostaję taki nic mi niemówiący raport o błędzie:
11280: ERROR: DbLoader.py: line 281: Failed to open database.
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/gramps/DbLoader.py", line 272, in read_file
    self.dbstate.db.load(filename, self.uistate.pulse_progressbar, mode)
  File "/usr/share/gramps/gen/db/dbdir.py", line 435, in load
    return self.__load(name, callback, mode)
  File "/usr/share/gramps/gen/db/dbdir.py", line 468, in __load
    self.env.set_flags(db.DB_LOG_AUTOREMOVE, 1)  # clean up unused logs
AttributeError: 'module' object has no attribute 'DB_LOG_AUTOREMOVE'

Prawdopodobnie przyczyną jest któryś z kolei upgrade-dist (było ich
kilka w międzyczasie) i najbardziej podejrzany jest python, na którym
się nie znam nic...
Próbowałem przebudować gramps.spec, próbowałem podbić do najnowszej
wersji 3.0.1 ale cały czas to samo.
Ktoś jest w stanie pomóc?
--
Pozdrawiam