gramps przestał działać

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 13 Lip 2008, 15:52:32 CEST

Dnia 2008-07-10, czw o godzinie 07:23 +0200, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> DB_LOG_AUTOREMOVE usunięto z db4.7 - poszukaj w dokumentacji do tej wersji
> czym/w jaki sposób to zastąpić.

Dzięki za informacje - poszukałem i zrobiłem, że się buduje i działa
(przy okazji podbiłem do 3.0.1). Nie dałem od razu do cvs, bo:
1. nie jestem pewien czy to jest właściwie zrobione
2. w th-main jest db4.6
3. chyba trzeba by gdzieś zaznaczyć z jaką wersją db współpracuje
--
Pozdrawiam
Krystian T.