Re: OpenOffice w Th - czy komuś działa?

Krzysztof Krakowiak krzysztof.krakowiak w gmail.com
Śro, 16 Lip 2008, 23:39:12 CEST

Generalnie ostatnie wersje OOo(teraz mam z ux na swoim atlhoniexp),
nie segfaultowaly jak sie nie wgralo pakietow integracyjnych z
gnome(dotyczy athlon i 686), ale kolega ktory uzywa 64bitowego mowil
ze u niego duzo wczesniej dzialalo stabilnie i nie mial problemow z
tym OOo z repo(nie pamietam jakie byly to wersje, w kazdym razie
problemy dotyczyly w wiekszosci tlyko 32bitowej wersji). Mam ta sama
wersje OOo co wy teraz, ale nie wiem czy jak ostatnio sprawdzalem z
tym pakietem integracyjnym gnome(ktorego juz nie ma na serwerze)
mialem ta sama wersje(aktualizuje z automatu wszystko).
Format->akapit mam szary(niekatywny), wiec nie wiem jak sprawdzic tych
krawedzi(z pomocy OOo wyciagnalem ze tam to lezy)