OpenOffice w Th - czy komuś działa?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 17 Lip 2008, 20:52:41 CEST

Dnia czwartek 17 lipiec 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Wyjaśnienie - openoffice.org na ppc się buduje jednak wykłada się na
> %files.
>
> ppc jest w tej chwili architekturą wspieraną na równi z i686 czy x86_64 z
> mojego punktu widzenia. Nie problem ppc się pozbyć ale jako, że zapewne
> będą opory itp to bez cdg się nie uda.

A czy ja mówię o wyrzucaniu całej arch? Mówię tylko, że wcale na ppc się nie
musi budować aby trafiło na ftp dla innych arch. Nie widzę żadnych przeszkód
bo:
- na ftp nie ma w tej chwili żadnego oo = nic nie tracimy jak na którąś arch
nie trafi a jedynie użytkownicy innych zyskają
- jakoś nie było problemu jak się kiedyś nie budowało na x86_64 aby trafiło na
ftp na inne arch (mówię o czasach kiedy to już było możliwe ale nie budowało
się zwyczajnie u nas)
- jak w końcu będzie działać na ppc to co za problem wrzucić?

Nie upierałbym się przy tym gdyby chodziło a jakąś inną aplikację bo bym sobie
zwyczajnie zbudował sam ze spec'a... ale 25GB wolnego miejsca + przypuszczam,
że analogiczna ilość potrzebnego czasu na zbudowanie zdecydowanie odstrasza.

> To akurat poprawiam powoli.
Tak więc trzymam kciuki;)

p.s. Tak poza tym to dzięki za poprzednie działające wersje;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic