poldek i wyłączenie suggests przy aktualizacji

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Śro, 4 Cze 2008, 23:33:21 CEST

Dnia 2008-06-04, śro o godzinie 23:19 +0200, Paweł Kwiatkowski pisze:
> Chciałbym, żeby suggests działało tylko w czasie instalacji, zaś przy
> aktualizaji nie. Skoro nie skorzystałem z nich przy instalacji pakietu
> to przy aktualizacji tym bardziej mnie nie interesują.
>
> Domyślam się że opcja 'suggests =' wyłączy je całkiem, ma ktoś pomysł?

Z tego co się orientuję taka funkcjonalność nie jest obecnie dostępna i
szczerze mówiąc nie wiem czy ma sens. Zauważ, że wyłączenie suggests dla
aktualizowanych pakietów nie pokazywałoby również tych dodanych do
pakietu pomiędzy instalacją a aktualizacją. Nie miałbyś nawet szans
zdecydować czy chcesz zainstalować sugerowany pakiet czy nie, a nie wiem
czy tego chcesz.

--
Marcin Banasiak