Plyta GA-K8NS i DMA

Kanedaaa Bohater kaneda w bohater.net
Pią, 6 Cze 2008, 17:26:05 CEST

Dobry.

Chcialem serdecznie podziekowac wszystkim uczestnikom, za energie i czas
poswiecony na odpowiedzi na moje bezwartosciowe pytania. Nauczylem sie
z tych listow wiele, a do tego rozwiazalem problem. Jeszcze raz dziekuje i
przepraszam, jesli moje slowo pisane doprowadzilo kogos do nieprzyjemnych
odczuc.

> No widać, że nie bardzo zmądrzałeś...

Ha! Czekalem kto zalapie, ze to bylo o mnie, widac sie udalo.

ps: Bede niestety obstawal mimo popularnego stwierdzenia, ze rozmiar nie
ma znaczenia, przy rozmiarze swojej sygnaturki.

ps2: Myslalem, ze okolice problemu beda znajdywaly sie tutaj:
http://http.download.nvidia.com/XFree86/nforce/1.0-0306/KnownProblems.html

--
[+] You can take our lives,but you will never take our Freedom - W.Wallace