SOURCES (LINUX_2_6): kernel-multiarch.config - disbaled B43_PCMCIA and SSB_...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 8 Cze 2008, 21:45:07 CEST

> A co to komu przeszkadza?

ohci_hcd przez to nie da sie zaladowac bez zainstalowanego w systemie
pakietu kernel-pcmcia (zaleznosc: ohci_hcd -> ssb -> pcmcia).

> A jak będzie ktoś kto ma akurat taki sprzęt na
> pcimci?

Watpliwe. Tych kart nie ma na pcmcia, jedynie przez adapter. Cytat z
opisu tej opcji:

"Support for 16bit PCMCIA devices. Please note that most PC-CARD devices
are _NOT_ 16bit PCMCIA devices, but 32bit CardBUS devices. CardBUS
devices are supported out of the box by b43.

With this config option you can drive b43 cards in CompactFlash
formfactor in a PCMCIA adaptor. CF b43 cards can sometimes be found in
handheld PCs."

M.