pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Cze 2008, 13:36:01 CEST

2008/6/16 Paweł Sikora <pluto w agmk.net>:
> mnie plaskie spece tez nie sa potrzebne, ale nie wiem jak
> obecnie zapatruje sie na to Jakub. kiedys podobno
> nie byl zachwycony o czym wspomniano tu:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2007-May/141020.html

ZTCW tylko qboosh potrzebuje, ale bez jego zgody nic nie przeniesiemy :)

> moze jednak ze wzgeldu na mutability tools lepiej mercuriala?
> http://www.rockstarprogrammer.org/post/2008/apr/06/differences-between-mercurial-and-git/

Ja bym z tych właśnie powodów wybrał git - branchowanie i merge'owanie
nic nie kosztuje i każdy checkout może mieć lokalne branche.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution