pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Pon, 16 Cze 2008, 18:34:49 CEST

Bartosz Taudul wrote:

> Jaki sens ma sam spec bez odpowiednich dla niego patchów? Celem

Bardzo duzy.
Spece sie poprawia nie tylko poprawiajac konkretny pakiet, ale takze np.
wprowadzajac nowe rozwiazania za pomoca makr czy implementujac nowe ficzery
w rpm-ie.
Czekanie az "grzebacze" poprawia to we wszystkich specach doda kupe roboty
RM-owi, ktory bedzie chcial osiagnac jakas spojnosc dystrybucji.

Nie wyobrazam sobie np. grzebania w 1000+ perl-* gdy kazdy spec bedzie w
osobnym katalogu.

> wywalenia w diabły cvs-a jest między innymi ogarnięcie tego
> nieziemskiego burdelu jaki tworzy rozdzielenie SPECS i SOURCES połączone
> z trzymaniem wszystkiego w jednym worku.

Z trzymaniem SOURCES w jednym worku masz racje. Odnosnie SPECS natomiast
nie.
Oczywiscie to wszystko tylko MSZ. Mozecie mnie przeglosowac ;P

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36