pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 17 Cze 2008, 13:04:07 CEST

Dnia poniedziałek 16 czerwca 2008, Bartosz Taudul napisał:

> No właśnie nie bardzo, bo rozdzielenia speca od właściwych mu SOURCES
> prowadzi do braku możliwości trzymania spójnej historii obydwu. Więcej,
> stosowane obecnie "sprytne" hacki, jak współdzielenie jednego patcha
> przez dwa spece prowadzi do bardzo prostego i bardzo nieoczywistego
> psucia jednego speca podczas naprawy drugiego.

> Ale czym to się różni praktycznie od sytuacji, gdy spece są w jednym
> katalogu?
>
> Pewnym problemem może być synchronizacja z tysiącem zdalnych repo (bo
> same lokalne commity są niezauważalnie szybkie), ale to trzeba sprawdzić
> [...]

Z punktu widzenia power usera - stopniem zużycia klawiszy "c", "d" i Tab na
klawiaturze i ilością herbatki z melisą potrzebną, żeby nie dostać berserka
od ciągłego przechodzenia/"przetabowywania" się w te i we wte przez x
katalogów przy naprawianiu skopanego systemu/poprawianiu po instalacji/itp.
sytuacjach kiedy coś trzeba zrobić szybko, siedzi się na 80x25 i często na
nie swojej, byle jakiej klawiaturze. Been there, seen that - Mandriva tak ma
i wystarczyło mi raz używać ichniego CVS do budowania pakietów, żeby mieć
ochotę coś "miłego" powiedzieć temu kto to wymyślił.

Na ile moja opinia się może liczyć, na tyle stwierdzam, że płaskie SPECS jest
po prostu nieporównywalnie bardziej wygodne w użyciu niż pierdyliard
katalogów.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl